Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2022

Αρνήθηκε τις κατηγορίες ο Ηλίας Κασιδιάρης


Δήλωση άρνησης της κατηγορίας έκανε ο Ηλίας Κασιδιάρης, στο Πενταμελές Εφετείο της Αθήνας, όπου συνεχίζεται από το πρωί η διαδικασία, στη δίκη της "Χρυσής Αυγής".

Μεταξύ άλλων στάθηκε ιδιαίτερα στην απαγόρευση επικοινωνιών, που του έχει επιβληθεί και τόνισε:

"Eίμαι ο μοναδικός Ελληνας πολίτης στην Ευρώπη, που του έχει επιβληθεί απαγόρευση επικοινωνίας συνομιλιών με το φιλικό του και επαγγελματικό του περιβάλλον, με τους συναδέλφους μου και τους συνεργάτες μου. Είμαι ελεύθερος να συνομιλώ μόνο με τους συνηγόρους μου. Αλλά και γι΄αυτό ακόμη τιμωρήθηκα πειθαρχικά, επειδή μίλαγα πολιτικά με τη συνήγορο μου και όχι ποινικά. Η εισαγγελέας τη φυλακής έκρινε ότι, έπρεπε να έχω αναφέρει ότι, θα μιλήσω για πολιτικά θέματα, με τη συνήγορο μου. Πιστεύω στη δίκαιη δίκη και θα διεκδικήσω τα δικαιώματα μου"!