Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2022

"Εχω μεσάνυχτα", είπε μάρτυρας στο Ειδικό Δικαστήριο, για το Νίκο Παπά


Ούτε λέξη επιβαρυντική, για τον πρώην Υπουργό του ΣΥΡΙΖΑ Νίκο Παπά, δεν είπε στο Ειδικό Δικαστήριο, ένας ακόμη μάρτυρας, που κατέθεσε στη δίκη, για τις τηλεοπτικές άδειες του 2016, στην οποία συγκατηγορούμενος είναι και ο επιχειρηματίας Χρήστος Καλογρίτσας.

Ο μάρτυρας Αντώνης Λιανός, που εργαζόταν ως στέλεχος στη λιβανέζικη εταιρεία CCC, συμφερόντων Σάμερ Χούρι, η οποία φέρεται ότι, έδωσε στον επιχειρηματία Χρήστο Καλογρίτσα ποσό των 3 εκατομμυρίων ευρώ ως εγγύηση, για να λάβει μέρος στον διαγωνισμό, για τις τηλεοπτικές άδειες, απαντούσε σταθερά "δεν ξέρω", σε ερωτήσεις της Προέδρου Ιωάννας Κλάπα, της Εισαγγελέα Ολγας Σμυρλή, αλλά και του αναπληρωτή Εισαγγελέα Δημήτρη Ασπρογέρακα.

Αποκορύφωμα της στάσης του μάρτυρα η απάντηση του, στις ερωτήσεις της Εισαγγελέα κ. Σμυρλή:

Eισαγγελέας: Ζήτησε βοήθεια ο Σάμερ Χούρι από πολιτικά πρόσωπα της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ?

Λιανός: Δεν μπορώ να ξέρω, ούτε ήξερα γιά τα πολιτικά πρόσωπα στην Ελλάδα. Ξέρω μόνο ότι, μπορεί να ξέρει ένας χρηματοοικονομικός υπάλληλος. Τι μπορεί να υπάρχει από πίσω δεν το γνωρίζω.

Εισαγγελέας: Υπήρχε συμμετοχή του Νίκου Παππά?

Λιανός: Δεν έχω καμμία ιδία γνώση.

Ο μάρτυρας υποστήριξε ότι, του ζητήθηκε να κάνει την αίτηση, για να εκδοθεί η εγγυητική επιστολή 3 εκατομυρίων ευρω, για να δοθεί στον κ. Καλογρίτσα.

Eνώ, νωρίτερα σε ερωτήσεις της Προέδρου είπε:

Λιανός: Δεν έχω συμμετοχή στο σχεδιασμό του Σάμερ Χούρι.. Η δουλειά μου είναι να έχω έτοιμο το χρηματοπιστωτικό σχεδιασμό. Εχουμε συμφωνία με τις Τράπεζες.

Πρόεδρος: Γιατί τότε σας κοινοποίησε το σχέδιο του?

Λιανός: Δεν ξέρω. Επρεπε να είμαι έτοιμος να βγάλω εγγυητική επιστολή. Μου ζητήθηκε από τον Χούρι, να κάνω μιά έρευνα γιά την εταιρία "Τοξότης" του κ. Καλογρίτσα. Εψαξα στο Ιντερνετ

Πρόεδρος: Τι εντύπωση σας δημιουργήθηκε με βάση τα όσα έγιναν?

Λιανός: Δεν θέλω να μπω σε κρίσεις.

Εισαγγελέας: Λόγω της θέσης σας λέτε ότι, δεν γνωρίζετε. Δεν ήταν ο τομέας σας, να γνωρίζετε?

Λιανός: Δεν θέλω να ξέρω. Είναι μία υπόθεση, που δεν τη χειριζόμουνα εγω, τότε.

Αναπληρωτής Εισαγγελέας Δημήτρης Ασπρογέρακας: Τι γνωρίζετε, για το ρόλο του Νίκου Παπά?

Λιανός: Εχω μεσάνυχτα!

Η δίκη συνεχίζεται