Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2022

ΧΑΡΙΣΤΕΑΣ στη ΔΙΚΗ στο OPEN: "Η κ. Καιλή όφειλε να προστατεύσει τη χώρα μας"! (BINTEO)


Το σκάνδαλο Καιλή σχολίασε στην "Δίκη στο Open" o μεγάλος Ελληνας ποδοσφαιριστής και Αντιπεριφερειάρχης Κεντρικής  Μακεδονίας Αγγελος Χαριστέας,
 που υπήρξε βασικό μέλος και της ”χρυσής” ομάδας του Euro 2004, όταν η Εθνική μας κατέκτησε το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα στην Πορτογαλία πετυχαίνοντας μάλιστα και το νικητήριο τέρμα στον τελικό.

Ο Αγγελος Χαριστέας, που ήταν προσκεκλημένος της εκπομπής, μαζί με τον πρώην διεθνή ποδοσφαιριστή Νίκο Νταμπίζα, είπε:

"Προσπαθούσα πάντα να είμαι πρεσβευτής της χώρας. Πρώτο μου μέλημα, να είμαι ένας πρεσβευτής για τη χώρα μου. Οταν είσαι ένα πρόσωπο διάσημο, όταν είσαι στην πολιτική, όπως η κ. Καιλή, είτε στον αθλητισμό, οφείλουμε να προστατεύουμε, όχι μόνο τους εαυτούς μας, αλλά να προστατεύουμε και τη χώρα, που εκπροσωπούμε. Γιά μένα αυτό είναι το σημαντικότερο κομμάτι ότι, μέσω της κ. Καιλή, που δεν την έχω γνωρίσει από κοντά, είναι πολύ κακό να διαφημιζόμαστε στο εξωτερικό, με αρνητικό πρόσημο. Δηλαδή να μας βγει το όνομα!

Δείτε την εκπομπή: