Τετάρτη 1 Ιουνίου 2022

Ολική επαναφορά του Greek Bosman!


Ο πρώην ποδοσφαιριστής του Άρη Παναγιώτης Κοντοβάς απέστειλε εξώδικο και διεκδικεϊ και το υπόλοιπο 50% των δεδουλευμένων του.
Ιδού:

"ΕΝΩΠΙΟΝ ΚΑΘΕ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ
ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ - ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΜΕ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ

Του Παναγιώτη ΚΟΝΤΟΒΑ, επαγγελματία ποδοσφαιριστή, κατοίκου Καρδίτσας

Π Ρ Ο Σ


Την Ποδοσφαιρική Ανώνυμη Εταιρία με την επωνυμία "ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, Ο ΑΡΗΣ ΠΑΕ" που εδρεύει στην Θεσσαλονίκη, Αλκμήνης 69 κι εκπροσωπειται νόμιμα.

Όπως γνωρίζετε, υπήρξα επαγγελματίας ποδοσφαιριστής της ΠΑΕ ΑΡΗΣ, βάσει σχετικού συμβολαίου.
Παρότι όμως ήμουν συνεπής στις υποχρεώσεις μου, η ΠΑΕ όχι μόνο δεν τήρησε το συμβόλαιο μας αλλά με ανάγκασε να υπαχθω στην Συμφωνία Εξυγίανσης για την πτωχευτική διαδικασία του άρθρου 99.
Όπως αποδεικνύεται από την αίτηση της ΠΑΕ που υποβλήθηκε στο Πολυμελες Πρωτοδικείο Θεσσαλονίκης την 9.1.2014,η ΠΑΕ με συμπεριέλαβε στους πίνακες δανειστών της και αναγνώρισε την μέχρι τότε οφειλή της.

ΕΠΕΙΔΗ όμως στην πορεία η ΠΑΕ οχι μόνο αρνήθηκε να τηρήσει την συμφωνία μας αλλά συγχρόνως φρόντισε να εκδώσει την υπ. Αριθμ. 463/2014 προσωρινή διαταγή του Πολυμελους Πρωτοδικείου Θεσσαλονίκης με την οποία απαγόρευσε σε όλους τους ποδοσφαιριστές το δικαίωμα προσφυγής ή εκτέλεσης στις διαιτητικές επιτροπές της ΕΠΟ με αποτέλεσμα, μετά την οριστική απόρριψη της αίτησης της ΠΑΕ με την υπ. Αριθμ. 8068/2014 απόφαση του Πολυμελους Πρωτοδικείου Θεσσαλονίκης και την αποτυχία υπαγωγής της στο άρθρο 99 του ΠΚ, η ομάδα να υποβιβασθει στο ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο, γεγονός που κατέστησε ανεκτελεστη την υπ'αριθμ.483/2016 απόφαση της ΠΕΕΟΔ/ ΕΠΟ που μου έχει επιδικάσει το ποσό των 27.461€ νομιμοτοκως συν 300€ για δικαστική δαπάνη.

ΕΠΕΙΔΗ πλέον μετά την αλλαγή των εγχώριων και διεθνών κανονισμών, όσον αφορά την αθλητική διαδοχή, το Διαιτητικό Δικαστήριο Ποδοσφαίρου της ΕΠΟ με σειρά αποφάσεων του από το 2020 , αρχής γενομένης από την απόφαση 107/2020 επί της υπόθεσης μου,αναγνώρισε για πρώτη φορά οτι αφενός μεν η νέα ΠΑΕ ΑΡΗΣ αποτελεί αθλητική διάδοχο της υπό εκκαθάριση ΠΑΕ ΑΡΗΣ στην οποία προσέφερα τις υπηρεσίες μου, αφετέρου δε υπεισερχεται στα χρέη προς τους παλιούς ποδοσφαιριστες σε ποσοστό 50% νομιμοτοκως.

ΕΠΕΙΔΗ όμως όλο αυτό το διάστημα δεν μου καταβάλλατε όλα τα οφειλομενα κονδύλια,δηλαδή το ποσό των 3.000€ που αντιστοιχεί στον παρακρατηθεντα και μη αποδοθεντα φόρο ,σας ενημερώνω οτι προτίθεμαι να καταθέσω άμεσα αίτηση επιβολής ποινής εις βάρος της ΠΑΕ σας ενώπιον του αρμόδιου Διαιτητικού Δικαστηρίου Ποδοσφαίρου της ΕΠΟ ,

ΕΠΕΙΔΗ, όπως γνωρίζετε, έχετε κηρυχθεί ως ΔΙΑΔΟΧΟΣ ΠΑΕ των οικονομικών υποχρεώσεων της υπό εκκαθάριση ΠΑΕ ΑΡΗΣ, με αλλεπάλληλες αποφάσεις (107 και 142/2020 κλπ ),τόσο της Πειθαρχικής Επιτροπής της FIFA, όσο και του Διαιτητικου Δικαστηρίου Ποδοσφαίρου της ΕΠΟ επί προσφυγών αρκετών τότε συμπαικτων μου, μεταξύ των οποίων και η δική μου και του Βασίλη ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑΚΟΥ για τις απαιτήσεις των οποίων μάλιστα σας επιβλήθηκαν και οι πειθαρχικες ποινές της αφαίρεσης βαθμών,

ΕΠΕΙΔΗ βάσει της εγκυκλίου 1681 και της από 23.5.2022 Γνωμοδότησης της UEFA σχετικά με την αδειοδότηση σας , γνωρίζετε οτι το άρθρο 45 του Κανονισμού Αδειοδότησης της ΕΠΟ δεν ισχύει, καθώς έχει νοθευθει από την νομική υπηρεσία της ΕΠΟ με αποτέλεσμα να ισχύει το πρωτότυπο αγγλικό κείμενο του Κανονισμού Αδειοδότησης της UEFA, σύμφωνα με το οποίο οι αθλητικές διάδοχοι ΠΑΕ οφείλουν να καταβάλλουν το 100% της απαίτησης των παλιών ποδοσφαιριστων νομιμοτοκως και χωρίς χρονικούς περιορισμούς.

ΕΠΕΙΔΗ άλλωστε γιαυτον ακριβώς τον λόγο εξοφλήσατε το 100% της απόφασης του Palazuelos, όπως το ίδιο έχετε πράξει με όλους τους αλλοδαπούς πρώην συμπαίκτες μου.

ΕΠΕΙΔΗ σε όλα τα δικόγραφα μου αλλά και στην απόδειξη εξόφλησης που σας χορήγησα κατά την εκτέλεση της απόφασης 107/2020 του ΔΔΠ,ΡΗΤΑ ΕΙΧΑ ΕΠΙΦΥΛΑΧΘΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥ 50%ΤΩΝ ΕΠΙΔΙΚΑΣΘΕΝΤΩΝ ΔΕΔΟΥΛΕΥΜΕΝΩΝ ΜΟΥ.

ΕΠΕΙΔΗ σας ενημερώνω οτι μπορείτε να καταθέσετε το υπόλοιπο 50% των οφειλομενων νομιμοτοκως(20.264€)συν τον παρακρατηθεντα φόρο, κατόπιν συνεννόησης με τον πληρεξούσιο δικηγόρο και αντικλητο μου.

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ

ΣΑΣ ΚΑΛΩ

ΝΑ μου καταθέσετε τα οφειλομενα δεδουλευμένα μου ,μέχρι την Δευτέρα 13.6.2022,ώστε να μην προβώ στην κατάθεση της προσφυγής.

ΑΘΗΝΑ 1.6. 2022

Ο ΠΛΗΡΕΞΟΥΣΙΟΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ


ΓΕΩΡΓΙΟΣ Π. ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ
ΑΜΔΣΑ 14162, ΑΦΜ 033363189,
ΦΑΒΙΕΡΟΥ 47, ΑΘΗΝΑ"