Κυριακή 26 Νοεμβρίου 2017

Υπάρχουν κάποιοι πίσω απο την αυτοκτονία του 43χρονου πατέρα, που κάηκε μαζί με τα παιδιά του;

Φως στις συνθήκες θανάτου του 43χρονου Δημήτρη Σκουτέλη θα επιχειρήσει να ρίξει η Δικαιοσύνη, που θα διερευνήσει τι ήταν αυτό, που ώθησε τον υπαξιωματικό της Πολεμικής Αεροπορίας να βάλει φωτιά στο σπίτι του, στη Νέα Σμύρνη, παίρνοντας μαζί στο θάνατο και τα δυο ανήλικα παιδιά του. 
Στο "μεγεθυντικό φακό" της δικαστικής  έρευνας έχουν μπει τα χειρόγραφα σημειώματα του, που βρέθηκαν στο σπίτι του, ενώ έχουν κληθεί άνθρωποι απο το συγγενικό και φιλικό του περιβάλλον, για να καταθέσουν, ότι γνωρίζουν για τη δικαστική διένεξη με τη σύζυγο του και συγγενικά  της πρόσωπα.


Μόλις ολοκληρωθεί η προανάκριση από το οικείο αστυνομικό τμήμα, η δικογραφία θα διαβιβαστεί στον εισαγγελέα, για να αποφασίσει, εαν θα υπάρξει ποινική συνέχεια, ή η υπόθεση θα οδηγηθεί στο αρχείο. 
Ο 43χρονος υπαξιωματικός, που υπηρετού στην 21η Μοίρα Κατευθυνόμενων Βλημάτων βρισκόταν σύμφωνα  με μαρτυρίες φίλων του,  σε κακή ψυχολογική κατάσταση.
Όταν οι πυροσβέστες μπήκαν μέσα στο διαμέρισμα είδαν κολλημένο στον τοίχο ένα σημείωμα που έλεγε «σας βαρέθηκα όλους».
Σε ένα άλλο έγραφε «Πριν βιαστείτε να κρίνετε, πρώτα να μάθετε την αλήθεια, υπάρχει δικαιοσύνη ή όχι σε αυτό το Κράτος;».
Σε ένα τρίτο «Αφού Σταύρο (σ.σ. πρόκειται για τον πατριό της πρώην συζύγου του) είχες πρόβλημα να μπω στο σπίτι που ζούσα 11 χρόνια να πάρω τα πράγματά μου, έχω και εγώ πρόβλημα που τα παιδιά μου μένουν μόνιμα σπίτι σου μέρα νύχτα. Ότι έδωσες πήρες αλήτη».
Σε ακόμη ένα σημείωμά του ανέφερε «Αυτός ο άνθρωπος βγάζει μαύρα 30.000 ευρώ το χρόνο, μαύρα. Ένσημα σε υπαλλήλους του δεν κόλλησε σχεδόν ποτέ! Πως γίνετε αυτό, με μια δουλειά που επιβάλλει τουλάχιστον δύο άτομα αν όχι τρία; Το ΙΚΑ τι θα κάνει για αυτό; Γιατί συνεχίζει να δουλεύει μαύρα; Να παίρνει σύνταξη και κάποιος άλλος που είναι νόμιμος να πεινάει;».
Ένα άλλο σημείωμά του έγραφε «Στο word στο κινητό μου και στο tablet μου, θα βρείτε το σημείωμα που άφησα. Να αναλάβει την υπόθεση η κ. Νικολούλη στον Alpha γιατί είμαι σίγουρος πως η Πολιτεία και η ΕΛΑΣ δεν θα κάνουν ούτε τα μισά από αυτά που αναφέρω. Αν υπάρχει Κράτος τώρα θα φανεί. Αλλιώς και αυτή η κυβέρνηση θα φανεί…».
Λίγο πριν βάλει φωτιά στο διαμέρισμα που οδήγησε στο θάνατο τον ίδιο και τα δυο του παιδιά, ο 43χρονος έγραψε το τελευταίο του σημείωμα με το εξής περιεχόμενο «Όλα μου τα πράγματα, τα άφησα σε φτωχογειτονιές της Αθήνας και του Πειραιά. Στους δρόμους. Το Κράτος τι θα κάνει για όλα αυτά που αναφέρω; Στις σημειώσεις που άφησα; Δεν πρέπει κάποιοι επιτέλους να τιμωρηθούν παραδειγματικά".