Γράφει ο δικηγόρος Νίκος Καραβέλος.
ΤΑ "ΙΝΔΙΚΑ ΧΟΙΡΙΔΙΑ" ΚΑΙ ΟΙ ΧΟΙΡΟΙ
Για λόγους αρχών, οφείλουμε συγγνώμη από τα συμπαθή γουρούνια,(που τόσα παθαίνουν από εμάς), επειδή τα παρομοίασα με κάποιους της Ιατρικής, των οποίων το θράσος μαζί με την αμορφωσιά αποκαλύπτουν πως μόνο του το "γιατριλίκι" και "καθηγητιλίκι" δεν σε κάνει άνθρωπο.
Αξίζει αυτή η σε βάρος τους αναφορά ως ελάχιστος τζερεμές (επιτίμιο) της συμπεριφοράς τους. Πέραν ότι τυγχάνει άριστο αγχολυτικό και αντικαταθλιπτικό. Αντί, δηλαδή, να το ρίξει κανείς στα φάρμακα, ρίχνει ένα καλό "μπερντάχι".
Άσε που μπορεί να κριθεί και η πράξη ατιμώρητη, ένεκα προηγουμένης αχαρακτήριστης συμπεριφοράς των ιδίων, "εκ δεδικαιολογημένης αγανακτήσεως" που λέγανε παλιότερα. Είναι η ελεγχόμενη, να πούμε, αγανάκτηση που σε περιορίζει στα λόγια.
Αυτοί, παρακαλώ, είναι ιατροί! Ο ρόλος, όμως, των ιατρών διέπεται από τις θεμελιώδεις αρχές του Ν. 3418/ 2005,"Κώδικας Ιατρικής Δεοντολογίας", τον οποίο ουδέποτε πληροφορήθηκαν για έναν και μόνο λόγο: Γιατί...δεν διαβάζουν! Εννοείται ούτε την Ιατρική τους, πλην, ίσως, των φυλλαδίων εντός των φαρμάκων και αυτών "εν ακράτω συνόψει"
Αυτοί καθημερινά σφυροκοπούν τον κόσμο . Με ύφος ημίθεου που απαντάται κυρίως σε ιατρούς, ειρωνικό που απαντάται σε αγενείς και πρόχειρο που απαντάται σε αδιάβαστους, νουθετούν, ξιφουλκούν, κατατροπώνουν τους απλούς πολίτες η συναδέλφους τους ,αφού προηγουμένως έχουν εξασφαλίσει τον μέγα μονόλογο!
Δεν θα αναφερθούμε σε ονόματα από γνήσια άπωση. Οι ίδιοι γνωρίζουν και δύνανται να αναγνωρίσουν εαυτούς.
Ένας εκ των φωστήρων, μέλος μιας διαβόητης επιτροπής, έφτασε στο σημείο να παραδεχτεί ότι τα εμβόλια είναι καινούρια και ήταν αδύνατον να γνωρίζουν ( ο ίδιος και η παρέα του) τις παρενέργειες των εμβολίων. Δηλαδή ομολόγησε πως οι πολίτες έχουν μετατραπεί σε ινδικά χοιρίδια! Δεν γνωρίζουν οι κύριοι και όμως προτρέπουν τον πληθυσμό να γίνει πειραματόζωα! Ο γιατρός , όμως, οφείλει να σέβεται τον "Δεκάλογο της Νυρεμβέργης".
1) Κανών πρώτος." Η εθελοντική συναίνεση του εξεταζομένου είναι απολύτως απαραίτητη" .
2)κανών δεύτερος." Το πείραμα πρέπει να είναι τέτοιο που να παράγει καρποφόρα αποτελέσματα για το καλό της κοινωνίας, απροσέγγιστο μέσω άλλων μεθόδων, μέσον μελέτης και όχι τυχαίο και περιττό"
3) Κανών πέμπτος. " Δεν πρέπει να γίνεται πείραμα όταν υπάρχει εκ των προτέρων υποψία θανάτου ή τραυματισμού. ...." Κι όταν συμβαίνει να σταματά.
Ένας άλλος μόνιμος των καναλιών, ο πλέον κυνικός και αναιδής, επιμένει να γίνουν τα εμβόλια υποχρεωτικά. Σε αυτόν που χαχανίζει σαν "σερσέμης" (χάχας), να τον πληροφορήσουμε ότι ο γιατρός δεν πρέπει να λέει ανοησίες και μάλιστα δημοσίως. Τι περιμένεις, όμως, από κάποιον που πρόσβαλε μια γιαγιούλα, που φοβόταν το εμβόλιο. Της θύμισε ότι σε 30 χρόνια δεν θα ζει για να φοβάται και πως πρέπει να πάει σε ψυχολόγο για να αλλάξει DNA Αυτός, παρακαλώ, είναι γιατρός και καθηγητής! Ίσως να λέγαμε στον επιφανή ανάγωγο πως η ηλικιωμένη θα μπορούσε να είναι μάνα του. Η (το χειρότερο γι αυτόν ) να ήταν η μάνα μου!!
Ένας δε τρίτος "άριστος" κι ετούτος της Ιατρικής είπε: " Ας αποφασίσουν λοιπόν ( ενν. οι πολίτες) τι θέλουν να γίνουν. Πειραματόζωα ενός επιθετικού κορωνοϊού που σκοτώνει ή πειραματόζωα της επίσημης επιστήμης".
Κατά την άθλια άποψη λοιπόν των κυρίων αυτών, ο πολίτης είναι πάντα ένα "ινδικό χοιρίδιο"!
Επομένως, ποιος νόμος, ποιο άρθρο, ποιος κώδικας μπορεί να σε εμποδίζει να τους αποκαλείς πλέον κακοποιούς;